Khamis, 2 September 2010

ramadhan 22@ saba restaurant..

berbuka puasa berdua kembali semalam..;)

destinasi - restoran saba, cyberjaya..en. N tingin makan kambing..!

itu mamat arab agak cumei siap sengeh lagi...aku ckap kat en. N kija sini, pakat nak ngorat pak2 arab tu, bajet anak kuar, idung manjung, mata coklat!..hehehe..gatai ooo haku.. geleng pala suami ku..

ingat nak makan kat sana, tapi, deme wat bufet, ala-carte jam 8.30 malam baru mula..en. N tak moh..jadinya, ber-tapau-an lah kami..

nasi aku..ri tu makan, aku tak amik nasik..la ni, try amik nasik..kabsah lamb..

en. N punya, hanith chicken..
sila tahu, nasi itu adalah setambun!..mayb sebab mintak ayam half kot, kalau amik quater, sikit le kot nasinyer..tak jenuh pun en. N nak ngabiskan..siap makan sahur lagi tu..

ayamnyer diperap...tak kena ngan tekak aku..itu kambing juga kena sama ini tekak!..

ayamnya..tak sebesau ayam makan kat mamak...
dulu aku btau aku makan kat sini, ada komen cakap mogagal lamb sedap..try la amik..pantang sungguh kata sedap,..nak aje aku menerai..ok, buley la tahan sedap..leh la kalu nak makan lagi..tak la kata sesedap sangat..owwh...rasa tekak aku je la.. ;)

dan, tanpa kedekut, disediakan kurma yang siap bubuh dalam kotak lagi ngan macam air asam yang tak masam..last2 makan, baru aku tanya en. N napa dia amik ayam, aku amik kambing, sedangkan dia yang tingin nak makan kambing..hehehe..nak mengembek la tu aku nih...

makan2 d rumah adalah sangat cepat rasanyakan..

ari ni nak berbuka di mana pulak ek?..

eh, bufet kat saba tu RM35..tulis kan banner tu, "daily meal"...aku tak le tengok makanannya..takat baca je la..

dah ujung2 pose ni, ghupe tak tau dah nak makan aper...hurrmmm....


Tiada ulasan: