Selasa, 7 September 2010

ramadhan 27 @ red wok, bangi

ramadhan 27....hah..dah 27 dah??..mak aii..nak raya dah ler ek?..cepatnyer masaaa...moga kami berpeluang lagi temui ramadhan tuk tahun depannya.. -amin-.

smalam, en. N kan bermsg ngan aku nak berbuka stamboat kan.

kali ni, ngan opismate dia, ri tu, opismate jugak, tapi, hari tu kementerian, skang dengan jabatan pulak...banyak gak member asben aku ni..ingat tak berkawan..hoho..

berbuka d red wok, bangi..sepanjang perjalanan aku adalah hamat tersengguk2 dek sejuk hujan d luar dan sejuk ekon d dalam..last2 mintak kebenaran nak tido..tak tahan sakit kpala tahan ngantuk kan..sedar2, dah sampai.orang2 yang walk in, terpaksa tunggu hingga berbuka, ater, tempat penuh tu..

awalan makan yang d ambil..skalipun steamboat, tapi, aku ngan en. N tetap tala nasik dulu. ader kupang!

aku tak amik gambar satu persatu..maluuu maaa.. ;)

ape yang menarik kat sini adalah selain ber-stim-kan, leh ber-grill juak..udang + kambing!!!...2 2 adalah fevret aku ngan en. N!..

kuah stemaboat adalah sedap..tapi, tak sesedap sangat yer..sedap la..tapi, rasanya, macam masam2 sikit.

makanan hok lain, nasi+mee+ sgala maneka lauk2 cina, adalah nyumnyumnyum!!...

owwhh..bufet yer makan itu..rm30nett perkepala.. ;)

ingat hari ni, nak jalankan misi diet la..hurrmm..berbuka aper ek...

Tiada ulasan: