Isnin, 6 September 2010

pencarian..selesai!

hari sabtu, planning nak p pwtc, kat sana kan ada matta fair, ingat nak memenuhi makhluk..idok le membeli, pulus tak dak maaa, nak amik pengalaman ajer..hehehe..kancel!..tak jadik.. !

nak p carik baju raya kat shah alam, pun sama kancel!..lewatnyer pasai, trus ke silverstone, ulu yam tu.

jadinya, hari ahad, wajib pegi jugak, kalu tak, tak moh balik kampung, pos nabila sufiyyah ke sini!.. ;p

dari pkns ke sacc mall ke plaza alam sentral..stop, baru jumpa yang berkenan..dah dapat, tak moh pk2 dah, trus keluar.

ala, baru 2 jam++ mencarinyer..tak la sampai 3 4 jam..cian en. N..sampai lenguh2 kaki la..alih2 dia cakap nape susah sangat nak carik baju sayang nih..

aku jawab, tu la pasai i carik yang terakhir, carik sayang ngn sufi nyer dulu..lagilak buleh la, kome leh carik kat mall ajer..

next year nyer raya, ingat nak tempah la..tapi, aku ni, buto corak!..tak reti pilih..

setelah selesai pencarian, aku berbuka mulut nak cari tudung pulak, aku cakap, kalu tak kat s.a, kene carik kat bangi..mujur en. N rajin bawak..tu pun, jenuh aku guda2..pujuk2 balik rumah, aku kene picit kaki dia..;)

ariani shah alam, depan uitm..bersebelah jakel.nak masuk jakel, tengok kat depan tu, ada jual kapet murah2, kat umah aku, dah 2 tahun kot kapet tak tukar2!..misi itu tak menjadik..;( duit dah pipis..

sayang duk lam kreta yer, biar i carik sorang..nak masuk ariani tu, agak ramai kaum lelaki bertenggung kat luar..aku siap cakap kat en. N u p la join ngan deme tu..sambil isap rokok ek..hehehe..

kan..kan ramai manusia..para2 istri dalam nih..tak lama mencarik, sebab aku pun agak runsing ngan ramai2.. ariani ipoh ngan bangi tu, tak la seramai ini, ke musim raya je kot penuh?..

oowwhh..ariani bangi lagi banyak kaler2 ooo..ariani kl nun?..

wokehh..dah siap..baju beberapa pasang dan tudung beberapa pasang..

tapi..amat mendukacitakan diri sendiri, bila tengok2 smula tudung2 yang dipilih!..tahun ni, baju aku banyak plain, jadinya, kene la cari tudung bercorak.

as aku sendiri maklum, ariani punya corak, hamatla tak memuaskan..kan..kan..?

tapi, naper aku beli jugak????...

aderkah tegamak kome nak pakai tudung corak ghupe ini?..ttwwiitt..baju aku plain nyer..tergamakkah?..

jenis kain koten, memang sedap pakai, sejuk..tapi, tu la, coraknya,..hege dah la 80 after diskaun...huhhh.. ni la kalu dah membeli ikut napsu!..

lagi satu, aku ada kad privilege tu, tak leh upgrade ke gold kad ke ek sebab time beli smalam tu, dah cecah leh dapat gold kad?..rugi..rugi...

dapat sampul duit raya jer..duit raya?..

-selingan- sampul duit raya duit!..beli kat ipoh, rm1, aku nampak kat plaza alam sentral tu, rm2.50!..huhhhh...



**jangan pulak family aku gelak guling2 tengok aku pakai tudung berdaun tukk..ehh..en. N tak tau aper jenis paten aku beli tudung ooo...hehee..

**berminat pulak aku paten tudung kat
sini..cantik kan..berlayer2 gitu..


4 ulasan:

nurul berkata...

HEHEHE BAKPE CORAK DAUN, BAKPE TAK CORAK MUNGA....

AiDa berkata...

Bleh pinjam kad platinum aku len kali=)
Bleh dpt byk diskaun.....

nasaoji berkata...

nurul:-well..u know ariani..eerrr..mu nak beli dok ngn aku nih?..

aida:- aisehhh..lambat d beritahu maa... ;(

nusk berkata...

cantek nya tudung..i loike... heheh selamat hari raya ibu sufiy, maaf zahir batin...