Isnin, 20 September 2010

REVENGE OF THE KING COBRA + PIRANHA

semalam, sampai putrajaya dari ipoh ngam2 azan subuh!..bertolak daripada ipoh jam 12.30..ater, nape lewat bebeno sampainyer, ye dak?..

lepas subuh, trus tido, padahal idok ngantuk pun..saje je la nak rehat2..bangun2, matahari dah tegak.. ;)

tak tau nak buat ape, p kuar, tengok movie..lama gila sehh tak tengok movie..sejak dua menjak ni, en. N asyik layan dvd jer..dah le mehe dvd tuh..mane nak carik yang ciplak ek?..hehehe..kami kan baik.. ;)

tengok crita ini..at first nak tengok PIRANHA, tapi, lewat la pulok..tengok aje la crite tu..

awal2 aku siap tersengguk ngantuk!..iisshh...

tapi, last2, nak kata crita ni best sangat, tak pun..macam biasa je...aku siap tanya en. N jalan crita, padahal, sama2 tengok..nampak bebeno aku tak paham!..

kesimpulannya, deme nak crita ular jenis haiwan pendendam..eh..memang kan?.. ;)

malam ni, jam 8, tengok crita PIRANHA lak..dah booked trus smalam...

tetiba, pagi tadi time nak p kija aku cakap kat en. N ingat malam ni, jam 8, movie..

kami sama2 lak cakap addoiii.... ;)

yess..hadoiii sebab malas nak p..!!.. ;(


2 ulasan:

Amni berkata...

adoi! geli lak tengok gambar tu.. kalau saya, saya tak tengok tu.. huhu

nasaoji berkata...

hehe..memang agak geli ooo..kt pun tgk celah jari jer.. ;)