Selasa, 7 September 2010

duit raya pertama cik sufi!

tadi, aku p ke bahagian khidmat pengurusan..

nak amik pos laju..online shoping lagi..tapi, kali ni, untuk diri sendiri.. ;)

ok, kat situ, ada tokei taska anak aku nanti..puan lina - taska surinaz, prisent 18-.

tak pernah2 aku p situ, serempak dengan dia, hari ni, dah jodoh, aku terserempak dengan dia..say hai ajer la..

lepak kat bilik member, tup2 dia datang dia kasi itu sampul. ape nih?..

untuk budak2..suma dapat..

eh, malu la kita, anak kita tak duk situ lagi..

tak per, dia pun dapat..

mak aaiii..malu la mak cik!..cik sufi tak duk situ lagi, dah dapat duit raya...dah la agak2 macam lambat je cik sufi nak masuk situ...iisshh..seyesss...aku memang segan gila rasa...trima duit dari tokei taska yang aku sah2 tak bagi keuntungan pada dia tika ni.. ;(

hadooii..tak per la sufi, ni la d katakan rezki anak..kannn..

tx 2 u, lina.. ;p


Tiada ulasan: