Selasa, 21 September 2010

terima kasih opah + tok.. ;)

cik sufi kat rumah ipoh, tido siang adalah tido dalam buai..

awalnya, aku tak moh ajar dia tido dalam buai..ye la..susah kan kalu bejalan kat umah orang, kene nyusahkan tuan rumah, nyusah makpak dia ni jugak..hehehe..

time dalam pantang ri tu, aku adalah amat rajin sangat tuk buai2 sendiri cik sufi, ni dah mak jaga, cam ner nak d buai manualkan.. alamat tak makan le pak aku tu..

nak2 cik sufi ni kan, aku prasan, dia jenis lawan mata ooo kalu nak tido, kalu p jalan tu, siap merah2 matanya duk menahan tido..bahaya..bahaya!! tuk mak pak dia yang sah2 kaki tido..!..

balik umah kuala raya ke-4, malam tu, cik sufi ragam tak moh tido..malam2 cik sufi tak tido dalam buai yerr...tapi, aku tau, malam tu, dia ragam sebab dia penat sangat siang tu.nak2 malam tu, kami bawak p umah member, lalu kat jerat cina!..hahahaha...amik ko..ragam tak tentu hala..paling klakar, nangis2, en. N buaikan manual, leh lak tido menegak tu..hadooiii...kamu ni, dah penat, tido je la, nak ragam2 nape lak..ishh.. mujur skali skala jumpa..hehe..

esoknya, atas keprihatinan tok opah kuala dia, deme belikan buaian!..sudahnyer, sunyi lak, asyik tido je... siap malam2 pun, masuk dalam buai b4 tido dalam bilik..

sufi..sufi... manje ibu ni tauuu...eh, nama baru aku panggil dia - anje > anjeli > anjali!..

aku bising kat en. N. cam nyusahkan mak ayah je kan...en. N cakap tak per..cucu sulung..cucu lain2 leh guna jugak nanti.. ;)

ho laaa...

ater, cam ne nak kasi cik sufi "memahami" sekian2 rumah, no kipas, no ekon, no buai???...

3 ulasan:

eima berkata...

aku dulu sampai skrg usung buai merata ...
klu pegi tido hotel kadang bw kadang tak...
tak ssh la klu berbuai ..
beli je buai karen tuh ... hehe korg bleh tido lena ...

Tanpa Nama berkata...

Thanks for sharing us informative entries.

Tanpa Nama berkata...

This is very fine web site, thank you and look at that [url=http;//ciufcia.pl]gry dla dzieci[/url]