Isnin, 6 September 2010

aper2 sajer..

rasanya, kami (aku ngan en. N) belumba2 nak makan kot..baru ingat minggu ni nak diet, sebab nanti raya nak pulun makan lemang!

awal dan minggu kedua ramadhan, aku jer yang ngatur berbuka makan ape.. kat mana..

minggu ketiga dan minggu keempat nih, en. N pulak yang aturkan..

coincidence sajo....

tadi, en. N bagi msg, "hari ni kt berbuka stemboat ye, dah tempah, 6 orang je"..- ayat ape tu?..perintah? arahan?

dsebabkan aku bukan "saya yang menurut perintah" jadinya balasan kat mana?

setelah d balas..akhirnya, aku ok, as long as u pay..

en. N i blanjer, u bayar..

balasan aku ok, bulehh..u pose batin lagi 44 hari..

en. N mana adilll!!

huahuahuahhh..keji punya isteri haku ni, saje nak mendera suami..nanti dia carik lain kang...ha, padan muka!

antara ayat yang pernah en. N btau aku abg ader sayang sorang je istri abg, kalu abg ada yang lain, sayang tak moh, abg p kat deme..

citt...sajer je d kala jadi pengantin baru yang tak brapa nak baru nih dah..nanti cik sufi ada, ha..kita tengok, ghupe mana la pengantin tak sedor diri ni (kami le)..


Tiada ulasan: