Rabu, 1 September 2010

ramadhan 18 @ ipoh

berbuka puasa d ipoh...kak yong aku je tak balik...yang lain, suma ada..
mak buat...siakap kukus...halia banyak ooo..bberrrkkk...angin kuar!..siakap mak beli kat tesco, 2 ekor, rm10.02, kalu aku ngan en. N makan luar, wat masak ala2 gini, mau bebelas hengget kan hegenye...huuu...jimatnyer masak2 nih.. ;)

ayam tergolek d golek, en. N beli kat bazar ramadhan..sehari tak jumpa ayam, bikin gigil kot ayah sufi tuh..hehehe...

seri muka, mak buat..maintain berseri2 muka mak ngan muka anak2 yang makan ini kuih.. ;)

kuih kemboja, tak tau sapa beli or sapa bagi..tup2 ada atas meja..ai kan sibuk ngasuh anak2 kicil...

murtabak jenama .....???.. fevret pak aku, berbuka, harus ada murtabak, carik yang paling sedap, slagi tak sedap, carik la sampai ujung pose pun sampai jumpa yang sedap..dah sedap, baru stop mecari, beli hok tu ja..;)

nasi goreng, mak buat...nasi lebih bersahur...ater,ramai yang tak bangun sahur, tak mo membazir kan...goreng je la ;p
daging masak rempah, mak buat....

daging dendeng (kot), aku bawak dari putrajaya - belas ihsan ada hamba Allah bagi..hehehe..

paling syok..mee kari..mak buat!..tiada tandingan punya la bila rasa!.. ;p

seterusnya, peace dari en. N bersama my gurl syirah.. ;)lama tak dukung syirah nih.. ;( nybuk kemain org berbuka, dia pun nak berbuka..

best kan berbuka reramai ngan adik bradik nih..kali ni berbuka, kami tak berbuka kat bawah (bersila ateh tiko)., masing2 malas nak berkemas kot..huhu...himpit2 sudah duk kat meja tu...

aku ngan en. N gambel je makan, cik sufi duk mana?..duk atas pangku aku..amat behaved!..harap2 peel sufi tu sampai ke besar ek ;)

Tiada ulasan: