Khamis, 23 September 2010

domino's online..

smalam saya pose..pose ganti, trus nak dapat pose sunat 6 syawal -insyaAllah- *_^

smalam jugak, en. N tak dak, dia dah mula o/station..

jadinya, saya kene mai keja sorang, kene drive sendiri, kene bukak pose sorang jugak!.. ala..dah biasa, no hal la... ;)

tapi, d sebabkan saya punya tahap kemalasan masih tinggi, jadinya tak le membeli apa-apa makanan kat luar, cuma tapaw kuih meting bos ajer!.. hebat..hebat..

balik rumah, perut punya vibrate usah kata la, tingat nak oder dominos, buka tenet, nak amik nombor tepon deme, tengok-tengok leh online oder..bayar pun, leh online tuuu...seyesss..mak cik tak tahu! last makan dominos ni, 2 tahu lepas!...dulu tak banyak menunya, skang dah bertambah lak.

selamat sampai tak sampai setengah jam!..saya tanya kenapa cepat sangat..hehehe...katanya dekat..ok la kann..presint 8 ke prisent 18..

tengok macam besar..leh ke abiskan nih?..

c, buleh maaaa....tingat kat en. N je, saya tinggalkan kat dia, kalu tak tingat, leh abis kot.. beerrrkkkk..alhamdulillah, selesai satu hari pose..

kalu la mc'd ngan piza pun leh oder online kat sini, kompem berpam-pam lagi badan ni kot.. ;)

Tiada ulasan: