Rabu, 1 September 2010

baju raya tak kesampaian.. ;(

rata2 dah sibuk beli baju raya sendiri kan..ada gak yang dah settle sgala..ke masih ada ghupe saya ni dok beli2 lagi?..

saya mauk baju raya..!!en. N tak aci oo..janji tinggai janji ooo.. ;(

criternye, balik kampung ri tu, janji nak p tepeng beli baju raya, sudahnyer, dah anak bangun meninggi hari ikut peel mak pak dia melengko, tepeng ke mana, baju raya mak dia ke mana..huhhh...cik sufi le nih tau..boleh dia bangun 5 minit lagi b4 jam 12!!..adusss..nak kejut, kesian..tak kejut, pak nya aku salahkan..ralit nak postpon je carik baju aku..sapa suruh kan..

-kelasakkan cik sufi tido, sampai d ambil tempat aku..sikit punya baekk cik sufi pusing2, mujur tak d timpa dek ayah dia..!..;p

dah le bangun lewat, leh lak sengih2 kat aku..eii..budak nih..memang tauen. N cakap, anak tahu berjimat, tu bangun lewat2, tak kasi ibu shoping!

ater, baju raya ibu sufi, bila nak carik??...






Tiada ulasan: