Selasa, 31 Mac 2009

umah KOLE...

ukey..ukey..anak2..kali ini, mak cik akan tepek skali baju bru mak cik yer... anak bru FIL juger yer....






sampai KOLE, sempt nengok AF le kirenyer..adik IL aku yg kocik tu, layan AF..hati amat sonang blmana baju yg aku tempah ri tu, telah siap ooo...baju kurung n baju kurung pahang..en. N tny baju kurung perak tak dek... hehehe...aku rs ader kan..


leh sbkan aku kalu ni, second time..ulang tayang second time yer nak pakai baju yg ader shape nih, at first time kawen ri tu, kali ni, ni ler, jdnyer, aku amat jangak melihat tubuh badan yg straight inih!!

malu ker?...hhuurrmm..nth ler...biaser jer..sik ado perasaan!!..tailor tu buat, dah ok dah, cumer,..(ader gak cumer nyer)..diyer wat cam kecik2 jer..aper, diyer ingt badn aku ni maintain atau akan turun lg ker?..ooohhh...amat miracle andai turun tau!! justeru, perlu oter la bju tu, pakai dah ok, cumer, cam tak slese jer..@ aku yg amat jangak tak pernah pakai baju moden huh?..biase duk baju kurung jer..tup2 pakai bju ghupe itu dokk...en. N amat jht bl ckp cam labu jer....issshhh..molutmu ituuu....tak mo masak lg kang..aha...tak per la....sedo diri..hukhukhuk....aku pun, sok nyer, aku anto lagi 4 pasang yg lain...skali gus anto, just ckp kat unti tu, suk tambah bpe2 cm kat cni, cnu,..cnen..supaye aku leh slese pakainyer.. nnt, leh tambah baju lagi, sb sumer yg dperap dah d kuarkan....;p


FIL aku, penyanyang akan kucing2 k...tu sb, msuk2 umah, aku tngk, ader sdare bru...kocik je lg..amat manjer!!...aku, klu kucing baik cam tu, yg asik tido/tak gesel2 kat kiter nih, aku pun baik ler..klu jenis yg gesel2 nih..mau aku tundang jer..hehehe...tipu je la..aku geli, oleh itu, aku suh en. N kuis ke arah2 jauh sikt....


Tiada ulasan: