Khamis, 5 Mac 2009

moh poi boli..

alkisah...suatu tika dulu..d kala nak seterika baju...amatle malehnyer bl dah bersuami..hahahhaa....wehh, pernah oo aku iron bju en. N, aku nangis ooo..kan koje aku, antara lain, nangis jer..hehehe..tak tau le en. N tau ke tak..

zaman bujang dulu, aku siap iron bju smnggu skali jer...skali gus ngn tudung...ri ahad, peh kawen, aku try buat, aduhai...lebam kaki aku ler...hukhukhuk...aku ckp kat en. N ishh,..nak iron bju laki jer (maksud aku lelaki, bukan laki stand 4 en. N), mkn msk berejam..iron bju pmpuan, cpt jer...tu je la pung yg aku blebe nyer...kedut2 nyer, amatlah menguji keimanan tau...

bru2 ni, aku p tmpt mmber aku, diyer dealer cosway..peh tu, belik nyer belik katalog tu, nmpk le mende nih.....



nak le gak try nyer,..tp, aku rs n yakin, kat mket luo saner pun ader gak kan mender2 gni..yer la, dah tuk spray keraskan tudung yg ala2 kanji pun ader..ni kan lak tuk lembutkan bju nak iron, sure ader gak kan..aku je kot yg tak amik inisiatip lain nak senang iron bju laki/lelaki...hehhehe...

murah jer cosway juai..tak tau le hege luo bper...tp, cosway nyer hege RM5.60 kot...>< gitu le hegenyer,,buy 2 free 1, baik amik 2 kan...

moh le kt nak mudahkan koje kiter meng iron bju suami mmasing..hehehhe....bju sndiri pun leh aper.bju pmpn pun ader yg susah iron kan...aku carik gak yg tmpt tarik bulu2 kat bju n suar..eh, ingt maknusie je ado buju2..bju suor pun ado gak nah... ;)

5 ulasan:

eimah berkata...

ye btoi tu ble ilg kedut tp ko jgn spray bg kene lantai sbb sgt licin ok tkt nnt ko yg telentang

mslvoe berkata...

dear, iron baju lelaki mmg ler teramat PAYAH n DIFFICULT. hubby sha mmg fussy. baju dia semua sha cuci tangan n gantung.. time kering cantik sket terbentuk and senang nk iron ;-)

Diana Ishak berkata...

beli baju yang tak pakai gosok cam aku ni..

nusk berkata...

huhu isteri cerdik yang solehah...

nasaoji berkata...

eimah;-ha, ko msti pernah terlentang dek mende tu kan..?..hahaha..

Mrs LVoe;-aduhai, cuci tang n gantung?...sha isteri yg baik oo...

green apple;-yer yer..nnt stock baru, kompem kain tak yah iron nyer...

nusk;-AMIN..nak aura aku?...