Rabu, 11 Mac 2009

balik LENGGENG...crite LENGGONG..

cam klakau je kan...LENGGENG - LENGGONG...hehehe..tu le 2 name tempat PIL aku...mak>LENGGONG, ayah>LENGGENG,,,at first dulu cite kat mak aku, bantai gelak diyer..cam tak cayer je..





ri ahad ri tu, ktorg blk LENGGENG lg....mak teh en. N aku wat kenduri doa slamat..nak poi umrah...ri khamis..ehh, sok le kan...hurmm...



at first sampai umh nenek, tgk budak2 duk main kat dpn laman umh...main badminton..tingt zaman kocik2 dlu..yer la..ramai kezen2 sbayer...main sini sner..huru hare opah..



tp, sumer tu, tak lmer...once dah besau, lain lak gayer sumernyer..lain lak nyembangnyer...peh tu, blk kg, dah tak dgr sore budak2..dgr sore gelak gulik org2 tue lak..hehehe..;p






ini adalah anak mak su-ADAM ape nth..uihh....borat daknyer..tak hingt bpe bulan..tp, aku suker dukung,,,sb, sdp2 je bdnnyer...nak kan pompuan jer..kat laki, copat je mlalaknyer...


ha, tu dia.....cam tepung gomak..biasela..budak2 tare ni, asal bersih jer...bedak sapu badan, skali tale ngn muker..eeii...goram aku..time suh amik gampo ni, en. N ckp sumer anak org nak bergambo..haaa..tu tandernyer?...xxxxx
lg....eeeiiii....!!!!
owh..mau terlentok!..tp, b4 tu, mmg ADAM ni dah terlena kat aku..aku dukong diyer bw p luo..siap lene atas aku..beshhhh....







smlm aku msg en. N, btau mak su qillah (spupu mak IL) dah branak..bby gurl...peh tu aku tny gak...teruje tak nak jd papa? (ishh, aku tak bg nyer bkal anak ktorg pnggil en. N papa, sje gedik tuh..!) en. N reply...teruje la, first time...huahuahuah..aku gelak sesorg kat umh!!

ni la mak su tu..time pas diyer nikah 2008..bulan ape nth..luper...

pak su idzwan-mak su-bayu (bayu ni yg dsign bju nikah mak su..lawo ooo...diyer ado butik kat MEDAN MARA tepi SOGO tuh..)





nper b4 aku kwen ngn en. N, aku kenai dah mak su nih?..ha..kome ni, ktorg kan sekg..seskolah gak..mak su ni, classmate aku...coursemate aku..bnyk ooo kenangan ktorg kat teknik tuh..ngn c bayu2 tu skali...

paling tak ingt, mak su ni le yg duk ckp ngorat le along tu..ngorat le along tu...kuikui..aku mereng..mmg mereng d teknik tuh!!!! cerite ceriti 8 TAHUN SUDAH!!!!!





papepun.. MAK SU & PAK SU..TAHNIAH D ATS KELAHIRAN BABY GURL BARU...MOGA KHIDUPAN LEBIH BERSERI DGN HADIRNYE BABY BARU TUH..-aku tak tny nmer bby diyer lo..

Tiada ulasan: