Isnin, 2 Mac 2009

citer-ceriti...

bru peh nengok citer ANAK BETONG...ending nyer..huhhh..amat hampeh!!!(sb aku nak ending sweet2 jer..)..tp, ok gak kot...aku tak mis walau satu episod ooo....

citer SPA Q lak...aku dah lmer tak nengok citer tu..eh, bohong le tak tgk.,..aku bukak / tgk bl jam dah kul 7suku..bru duk dpn tv sat...klu tak, mleh nak nengok..ni sumer angkare plakon2 SPA Q tu yg amat menjadi sehinggekan aku bl nengok citer tuh, berdebar siut jantung aku..siap rs cam darah naik je nak2 bl bab FARAH DHYIA a.k.a JULIA tu...adoila,,.....sian bbeno QISTINA a.k.a NORISH tu..hhuuurrmmm....

hari ni gak, peh ni, aku nak trus ke TESCO ngn en. N tuk bl haiwan2 makann maknusie..huahuahuahua..memandangkan juge kering kontang tak dek stock smnggu kan, harus p bl, ni pun dah delay berhr2..kan last week aku bujang, tu pase sik ado aku hebat memasok..pelik kan, p main boling leh lak ek...hurrmm...

smlm kan, kan ri ahad kan..aku ngn en. N kan..dah le bngn awai kan..peh tu kan...hahaha..opah n tok en. N mai oooo...kilam kabut ktorg siap mandi2 sumer..hehehe...aper da pny cucu n cucu menantu ni..mmg hantu...ala, biase la, bujang kawen, msti la manghayati waktu2 cuti kan...

aku nak citer tang aku msk2..tp, aku tak le snap gambo, sb malu kan..nnt ape lak opah kate, mknn pun nak tangkap2 gambo nih...aku msak SOTONG PAPRIK....!!!! gagah aku surf tenet, cr resepi oooo..opah n tok en. N mai, bkn sje2, tok kebetulan ader meeting kat KL, jdnyer, dme drop je la jap jenguk ghumah cucu kesayangannyer...

peh tu kan, dah le bgn awai kan, mujur deme dah mkn, klu tak, menggagau nak cr lauk, sbnyer, aku msk sotong tu, 6 ekor jer...yg kocik2, bkn yg besau2...opah dah agak2 bising...along dah lapo tu..along dah lapo tu.... ala, dan2 tu gak le ko pun tunjuk muke tahap klaparan yg maksima..padahal, b4 ni, tak dok pun, elok je mkn kui 2..mmg le smlm mkn kul 3, sbnyer, aku duh gulung popiah tuh bg deme mkn ler jugek...hehehe....

peh siap aku msk, hasilnyer..opah pun turut le join kat meja mkn..peh tu, opah ckp sodap oooo...mengikut anak menantu opah d kg, opah ni jenis yg cerewet tang mskn, krnyer, klu tak sodap, la la tu gak ckp tak sodap..jdnyer, aku lulus le kot msk2 utk oph..huahuahauuhaahhh...
mayb sb taste ktorg smer kot..pedass...ooooowwwhhh...

opah, blk lenggong, ckp le isteri along msk sodap yer...huhuhuhuhu....bru opah tau, nper cucunyer itu membesau dgn sihat sekali..... ;)

2 ulasan:

nusk berkata...

laaa dah habis ke cite anak betong??? cne leh missed nih???

nasaoji berkata...

nusk;-mung kan bz memanjang..mne dan nonton tv deh... ;p