Jumaat, 27 Mac 2009

al kisah tgk SPA Q 2..

cuci mater dulu nohhh...kuikuikui... ;p




hurmmm..aku rs, smlm, sure beduyun nak blk awai sb nak tgk last episod SPA Q2 tu kan...aku ngn asben pun gtu gak...time nak amik en. N tu, diyer lwt sikit...siap aku wat muker...isshh..amat bnyk dose aku ngn asben sendri... ;(


ok...tgh2 duk tnggu tu, ttbe aku nak makn telur sparuh msk..buatkan la gak ngn en. N...diyer mintak 2 bji...aku pun..mner leh tgk diyer lebih kan...harus i follow uuuu...


nak d jdikan citer, spnjang citer tu, aku mmg amat tak tenang tgk ooo..ni bukan dsbbkan gangguan dr en. N..tp, KKM buat yang sembur nyamuk tuh....lamer siot..siap peh maghrib, sambung smula...aduiiii...bising..bingit..time2 ni lah pulak nak membuatnyer....


mujur ader sarikata yg BI kat bawah tu..ok la gak skalipun kkdg tak paham words yg berkaitan...nak je suh TV3 ulang lg... ;p


aku rs kan., PASTI ader SPA Q3..cayo la ckp den..sbnyer..ha, kan JULIA tu ngndung anak DAFI..kan diyer kate ttp nak bls dendam gak..ha..kan..kan...


peh ni, tak mo dah kot nak follw2 citer2 tv nih...kot ler.... ;p

1 ulasan:

mslvoe berkata...

tgok Spa Q pun bile dh nak abis. pas nie back to our normal life :-)