Jumaat, 6 Mac 2009

mengong + tongong = bengong...

alkisah nak jd satu citer..maknusie berhati tak tau kan...buley lak lam diam2 nak mai cni?!!!atas alasan aper? kat saner tak best..kat saner tak dek klas agame..wei mak cik..klu ko nak sgt best, baik ko tak yah naik pangkat..klu ku nak sgt klas agame, baik ko tak yah koje, duk umah..tiap mse leh p ngadap klas agamer..ape niat ko sbenarnyer ntah..ingt dah sthn...dah le,.ni tak..ko nak gak..mmg peel org2 tue cam ko despereto cam ni kan..nak nyondol bontot yg ko suke ke mner je..aper, yg ko nyondol tu bg ape kat ko hah?..



masalah problem trouble nyer, npe ko tak mo btau aku trus hah?..aderkah ko ikut ikut prosedure sgt????tak pulak aku rs..sb ko nyucuk gak org2 "aku" kat cni!!


ape ko dah tak ingt yg dolu2 ko cite..ko luahkan prasaan ko tak pueh ati kat sorg pompuan ni, ko siap ckp tak pk ke kt smer2 pmpuan , peh tu, ko wat lak akt aku..smate2 kedudukan nih!!!isshhh...pelik aku, ader gak maknusie prasaan cam ko nih...


ko ader ank pmpn..ank dara..khdupan ni berputar k...ko wat kat aku, tak kene kat ko,,ank2 ko msih ader..ko ingt yer...


satu lg..aku amat tak percaye mulut2 org duk ckp hati ko busuk..ko pendendam..ko dpn lain, blkang lain..amat aku tak cayer sumer tuh..tup2 kne kat aku..weh, sori yer aku nak luper aper yg ko wat kat aku skalipun ko tak trus pd aku...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aduhai mak cik weii..agok2 le ko...tulun le telus sikit..jgn nak pk ko jer..ingt stu ri bulan, klu betui2 ko msuk cni, haram aku nak paling kat muke ko..ingt2, nak dgt sore ko pun, aku dah nak muntah kot..huhhh...
Dia mudahkan perjalann hidup aku pd suatu tika, tp, d ms dpn, Dia dtgkan dugaan tuk aku..adakah aku mampu tuk hadap sumer ni?..Ya Allah..moga kau mudahkan urusan ku ini...skalipun, aku kdngkala mmg lalai dgn urusan Engkau...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabo....sabo....