Khamis, 19 Mac 2009

ghela/gatai..

hahaha....tajuk n3..tak hingat punyer..!!

ini adalah gara2 peninggalan bos aku yg tak msuk2 since ri isnin tuh!! jdnyer, aku pkerja yg taat lg setia, perlu menongok kat opis, buat2 aper yg patut, asal tak p rayap ke ALAMANDA..owh..bos sgt bz, pun bgtu, kelmarin, diyer msuk, tu pun jam dah 1754!!..aku nak blk dah time tu, SPA Q 2 tu takkan tunggu aku skalipun aku lewat..

tp, tak per bos...i dun mind..kuang kuang kuang......kmi totap berhubung...!!





apa nama ini org?...lam google yg aku search tu, ZAFRUL NORDIN..kuar le inih...hehehe..shuukeee..shuukeee....

ni, family diyer...cumei2 jer....cam penyanyang je kan zafrul nih...

cumanya smlm, aku btu en. N, Manjer, suh zafrul tukar spec, crik yg bingkai lbh gelap, sure lg encem kan...huh... en. N tak layan wife diyer yg mereng nih...tp, betui kannn??...
ader sespe geli aku cter tang ini org kah?...dulikkan...asalkan, aku suke nengok diyer blakon..skali dgn diyer2 aku suke weh!!hahahaha...
adakah aku akn d saman klu kuarkan gambo diyer ni eh?..hurmm..nth, aku search dr google je..salakah aku?...xxx

tentang isu diyer ngn sorg lg artis tu, aku pun tak heran... sb itu perempuan jua, aku sungguh minat akan lakonnya oooo..amat menjd...!!

hehehehe....



Tiada ulasan: