Isnin, 2 Mac 2009

3rd mnth ann...

28 FEBRUARI 2009 > 3rd month ann. our wedd!
tup tap tup tap..dah 3 bulan dah ktorg kawen kan...rs cam bru jer lg....msih trase time2 kenduri tuh..penat bergambo sni sner..chheewahh....mmg cepat ms berlalu, klu imbas blk awl2 dulu, cam nak pecah otk je jd isteri ni..aku tak tau le klu aku rs ni, org laen yg awe2 jd isteri tak rs, tp, cam tu le aku rs...bl nak blk umh pas koje, nk msuk umh tu, cam berdebar2 jer...sbnyer, dah pk itu ini nak buat...tak cam bujang dlu, pas blk koje, bbuumm..tito....mmg kesabaran tu amat menguji keimanan aku yg cetek nih...spnjng aku kawen lam 3 bln ni gak, dah bpe kli aku duk ghiyau sb tak pueh ati nyer pasai ngn en. N..pk2 blk, mmg buduh aku nih..mende2 kecik pun, nak nangis..tu le hakikat umahtangge yg aku lalui lam 3 bln ni...msih terlalu awai nak canang ke-xperience-nan aku lam alam umahtangge ni....
moga, aku harapkan, stiap dugaan oleh Dia lam rumahtangga aku nih, aku leh tempuh + lalui dgn sedang/tabah...AMIN...
**bl pk2 blk, time mnggu2 terawai kmi duk smer, amat penat otak!! tp, tak lg la nih...
**tuk EIMAH + HALIM...hpy 2nd mnth ann. too to both of u....

1 ulasan:

eimah berkata...

thanks odah....eppy 3rd anniversary odah + along...smg perkahwinan kite diberkati dan dirahmati Allah hendaknya.....amin