Selasa, 31 Mac 2009

lik kampungg...

gerak dr putrajaya lam jam 1800++ kot..nunggu en. N aku yg terbongkang..main dart je pun..ghupe main bola kat tgh pneh letihnyer....;p

b4 kuar dr umh, guruh bukan main lg...riso jer, blk lam ujan kan...kuar2 umh tu, agak golap, tp, idokle golap sgt...cumenyer, bl msuk highway kat mner nth, ujan...krnyer, blk kg ri tu, spnjang2 jln ujan...mujur kete kureng..jdnyer, dgn naik kete ikan aku je, en. N leh smpai kat ipoh 2jam suku!!! yer, aku buat timing k...nak kater laju, cam tak laju..tp, 2 jam suku..mampuih kene mrepek klu mak aku tau..

leh sb ktorg nak blk trus KOLE, tak singgah ipoh, sb mak pak aku kat LENGGONG, jdnyer, aku telah gatai tekak nak mkn Mc'D kat ctu..klu ktorg jln2 blk kg nih, mmg amat jarang nak benti kar R&R smate2 nak makan..nak kucil, yer..klu lapo bbno, yer, ktorg benti..
dsbbkan ujan jer kan, sojuk juger smpai kene lam tulang nih, aku konon2 nak minum paneh...nescafe paneh..uuuuu..amat sedap d minum tgh2 sejuk ooo.....


sabtu tu jugak, kan ader EARTHOUR...b4 smpai Mc'D, en. N tny deme tak tutup lampu ker..aku ckp klu deme tutup lampu, rugi le sale deme...

msuk lam Mc'D tuh., lampu kitchen deme je tutupnye, kat luo je, bukak..oowwwhh..tak pe..at least, deme support gak le...

kome tutup tak lampu?......


Tiada ulasan: