Jumaat, 6 Mac 2009

jumaat itu penghulu sgala hari...

jumaat..kan gomen rehat lme time luch kan...?..aku awai2 tak ngntuk..peh tu, lam jam 2 tu, mate dah mule kuyu2...jawabnyer...ter buummmm ler den nih...mujur bos dah kuor...

bngun tu..bdygrd boz tny dah mkn ker kfc..aku buat muker pelik...dah le bru bngn tido kan...diye tny lg..ader wedges..hhuurrmm..aku kan tak mkn aym nih...aku p pantry, tgk ade kfc..tu dia...spe lak bg nih..oowwhh....drivr dato' tut kc...ukey..ukey..aku mkn wedges je la kan...



aymnyer beso2..gelian sikit!


situasi peh lelaki2 p solat n jd ulaq sawo...(tmpt slalu aku nengok tv)



ha..rezki tuk kak xxx diyer kal aku btau tang PTK, peh tu, diye lapo, aku ajk naik mkn skali...time ni, sbenarnye aku dah abis mkn..sj teman kak xxx..peh tu, bru lelaki2 itu msuk join mkn SKALI LG...


kak xxx jgn marah daku..aku mmg syg kamu ooooo...ayt terakhir kamu itu td, ramai dgr sbagai bukti tau...;p




hhuurrmm......ader satu citer dr kak xxx ni yg buat aku sentap..sat..aku cite sat gi...

















Tiada ulasan: