Jumaat, 13 Mac 2009

makan2 lg d hari jumaat...sempena..

>
terima kasih pd 2 org abah anak2 kerana sudi membawa saya ke alamanda itu dgn tujuan baik...
jengjeng....aku pilih kek ni..sb aku yg bl kan..perlu ikut taste aku ler..CHOC MUD..(tp, duit, bkn duit aku ler...)

tiuuupppp...(pandai boz aku tiup lilin, siap sume padam serentak..kate dah lberkurun tak tiup...)
putunnngggg......(time bos aku tgk pic ni, diyer ckp, eh, tuenye i..npe amik nampak pale licin?..)huurrrmmmm....

bos aku + aku + opismate aku...(kami berdue jer pmpuan tau...!!iisshhh...sepek tui mater ku..)
bz2 cr2 aper yg nak mkn...(padahal, tak le bnyk pun mknn..kek ngn KFC jer....aku tak mkn ayem..pulun kek jo..)
lgiii...
lagiiiii....
dan lggg.....

SELAMAT HARI JADI DATO' WIRA CCH yg ke 5????
(oowwhh..masih muder lg boz ku ini...)




akceli, birthday bos aku ahad ni, 15hb Mac..kirenye jugak, genap setahun gak la aku ngn diyer..oowwhh..cepat je mase berlalu kan..dah sthn pun...dah nak berpisah pun kami..hehhee...
antara ayat aku ngn bos aku..tahun depan tiup lilin lg noh dato'..bos-hurmm, klu ada...seorg politik r, tiap2 hari, hari baru ooo...aku lam ati yer, sayer paham...lagi bos ckp dlm bulan 4 ni, u all kene crik bos bru la noh... aku lam hati...tak mo..tak mo...

yer, mmg menjage org2 politik gtu...nak reshuffle je, aku pun termasuk lam dup dap dup dap..menanti, nasib2 bos aku..huh..amatlah sakit ooo...kan PENANTIAN ITU, SATU PENYEKSAAN...hehehe..kecut perut..sumer ader...
bl ianya dah jd, aku lak, pk, mshkah aku jg d tempat ni..ke kene p lain...cam ne ngn bos bru..owwhh nooo...cuak tahap gaban pnyer..samapi terdemam2 pun ader gak...huargghh..;(
tp, keje kan,, mne2 pun ader mslh...jnji, the way kt handle/solve..kan..kan...
tp, time diyer ckp gtu, mmg aku sedis skiitt...bos aku ni baik ooo...mudah mesre....no protocol koje ngn diyer..keje, keje...time gurau, ader msnyer..hurrmm..aku je slali spoil mood diyer..hehhe..(nak tgk tv nyer pasai...)

ape2pun, aku mmg best koje ngn diyer...
ape2 pun jugak, MOGA BOZ AKU SUKSES LAM BIDANG DIYER CEBURI...(ewahhh...)





Tiada ulasan: