Khamis, 19 Mac 2009

abg la / bangla..... ;p

huahuahuah...dah duk umh dkt stgh tahun pun, msih lg org2 mai bekki itu inih...

ptg peh koje, en. N btau, bangla nak dtg umh..pelik lak, nper nak dtg umh...hhuurr......


jd mandor sat...uit..bau deme nih..cam lekat satu bilk haku tau!!!!


deme2 tu le pelekat bau harum!!mujur tak lame deme wat kija....

ni diyer..dah siap..aper rosaknyer?...aku pun tak tau...hahahahaha...


kay la...en. N btau aku, pakir lam bilik tu kembang..kembang?,..guanno tuh?...aku rs, cam tercabut kot..pelikkan, sdgkan, ctu bukan tmpt kene air@lembab pun..tepi dpn bathroom pun...en. N yg rs,...aku jrng2 jer terpijak... jdnyer, en. N pun komplen le pd yg berkaitan...smlm le deme mai..tak tau lak en. N komple bl... ni adelah kali kedua org2 deme mai, yg first tu, kat hall, tp, bkn pakir, jnis tai (tak reti eje!)....yg bekki pakir ngn tai tu, org2 lain..

yg first dtg tu, adelah org INDON..kali ni dtg, BANGLA!!!..mak aiii...mner org2 kiter ek?...dulu2, tang civil ni, indon2 jer, la nih, mai masuk bangla gak...hhuurrmm...

bl aku nengok deme2 ni, sbenarnyer sayu je hati aku, nak2 mat bangla, pakistan, nepal...deme mai sni, satu niat jer, CARI KERJA HALAL...nasib baik, betui agennyer, nasib tak baik, duk le bwh jambatan..sedis tau..(oowwh..hati ku lembut!!!) kami mari sini hanya utk mencr sesuap nasi... ;(

tp, tu la, org2 kt, mmg pilih koje!!....nak jd bos2 jer..kat tmpt aku nih, cleaner, siap anak branak lg tuh...tngkt ni, mak nyer, tngkt aku lak, anaknyer...tgk..apa sudah jd?...(aku pun pernah gak ooo cuci2 ni, cuci tandas, time koje kat Mc'D, time tu, aku tak rs rendah pun, sb aku tau, keje tu, halal..) ...

sejak kawen nih, aku amat2 jarang p merewang...merewang pun, kat ALAMANDA..ENDAH PARADE, tetonggok kat tmpt bowling, jdnye, bl aku blk IPOH, p turun town, mak aiii....org2 deme (indon) dah agak penuh ooo..aku tpk, KL apetah lg..KLANG, usah bayang, dulu2 penuh indon, skang ni, bangla/pakistan/nepal dan seangkatan deme pun, penuh je dpn MYDIN tu...KAJANG..pun samer...nnt2, nth2, ALAMANDA pun smer kot....ooppsss...aku amat jarang2 nak p KLCC...fonin palo...tp, rsnyer, ct upun, penuh gak kan..kat luar dlm @ luar je ek?...hurmmm....

AKU SAYANG MALAYSIA!!!!!!

**deme msuk, yg bwk msuk tu gak untung!!


2 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

hahahha..
kt umah kin kn berlambak2 mende tu tercabut
mls nk layan
cik sarah plak kan sebok jek gi lembabkan tapak kaki ngan air
pastu pijak2 atas pakir dgn arapan moga pakir tu tercabut kuar
so, die leh wt cam puzzle gitu
cabut pasang je la kije nyeee
wat ibu ngan papa marah je laaa ...huhuuh

nasaoji berkata...

EeiNz;- aduhai...kalu jd anak org, dah lmer kene piaq tuh..huh..

mujur papa n mama sarah tak piaq noh...

bak mai sarah tu, nak cuuubbiiittt kit...