Jumaat, 27 Mac 2009

makan2....tertipu...

amboih...makn2 leh tertipu yer...heheh...




alkisah, mlm smlm nyer citer...lmulut aku ni duk mratip nak kuar..kejap alamanda..kejap mydin..kejap p16...hurrmm..cian en. N..





peh tu, bl dah kuar, en. N tny lg, aku ckp, maner2 je la..spanjang prjlnn, aku tak le tny ke mner nak p..tp, ke arah bangi aku nengoknyer,,,lam hati aku, cam dah terbayang tom yam tasik idaman...nak sgt mkn ctu lg..sb tgh lapo. tom yam tasik tu, kompem aku leh abishkan....





peh pd jln ke KWSP kat jln reko tu, en. N ckp terlepas simpang..aiikk..ghupenyer, diyer tgk ader kdai mkn kat ctu time diyer kuar ngn kwn..





ok gak..cam beso je tmpt nyer..tp, bl msuk2...pgg buku menu tu..aku tgk VILLAGE VIEW...huahuahuahuahhh..amik kau...cam tertipu jer..kunun2 nak rase kedai "jenama" lain kot...aku siap tny kat waitress tu, ni branch ke...mujur tak tny lg branch yg ke brape..hehehe...sb, ktorg duk p yg kat bangi tuh..tp, tak per la..suker gak..mskn situ...ssslluurrppp....sodap!!!...deco2 kat ctu pun, menarik..deme wat gerbang entrance tu, cam jambatan gantuh..lalu pun, huyung hayang ckt..ngn ikan2 kat bah jambatan tu..TP, yg tak bestnyer, demem wat malap jer lampunyer..tak pueh nak nengok org ooo...hehe...












menu2 yg d ambil...nak ckp kat korg kan..msakn ikan deme nih..mmg sslluuurrpp!!!!!!seyes....!!kat bangi tu, ktorg pernah amik KERAPU 3 RASA...ha, tinggai paler je aku blasah..yg ni lak, aku nak try ikan msk LADPRIK...cam paprik...tp, budak tu ckp, msak cam berlade..


seddaapp sesgt..tgh taip n3 ni pun, duk terliuq lg oooo...hahahaaaa...giler aku nih..

kaum cina pun, siap mai kat ctu...aku pk, klu dah cina pun leh masuk ctu..mmg sodap le mskn demer...;p

Tiada ulasan: