Rabu, 11 Mac 2009

makan2 ngn bos kecik...

dah lmer bos kecik aku ni ajk aku p mkn2...dr peh kawen, sb diyer tak sempat dtg majlis aku...diyer ni, SUS bos lamer aku..jdnyer..smlm, aku p le peh blk koje...tp, aku ajk kak YOONG...tak mo le aku sorg2 je p kan..

kunun nak raikan aku yg bru kawen nih..tp, cik abe guer tak dok...dpt keijinan, tu yg p tu...

saat mnunggu MR LEE..ghupenyer, aku kenai gak ng MR LEE ni..sorg lg lam gambo yg muder tu, wife bos kecik nih..

ni le peneman aku..KAK YOONG..sb diyer pun rapat gak ngn bos kecik nih....(lam tuilet nih..suke tuilet deme..wangi!!...MARRIOT HOTEL)

ha, ni le bos kocik lamer aku..cam budak2...duk kaco wife diyer makan....(mkn kat ctu tak beshh...baik makan kat gerai2 jer..bos kecik la nih, nak mkn kat sni sgt...)



ha, aku...eeii...gemuukk nyer akuuuu.....huhhh!!!!(kkdg msih tak ngaku aku gemuk pd en. N!!poyus aku nih!!)

aku p tu, sah2 le dah dpt green light en. N..aku msg..Manjer, lau ajk mkn...blh p tak?... en. N replay..dah agak..(ayat cinta..ayat cemburu...ayat sangsi??) aku...???????????

trus kal..tny ape yg dmaksudkan dah agak tuh...yer la, time abg o/sttn jer, ader je nak kuar...

aduhai..wahai suamiku yg kusayangi lg ku kasihi...pemergian ku itu, dgn d temani org lain..tak niat nak kuar time Manjer o/sttn..n tak plan pun..AMPUN MAAF yer...

mmg sblm ni, bos kecik ni duk ajak jer...tp, time2 tu le en. N bz..ader game..peh tu, ade skali tu, en. N suh aku p jer..aku dah mleh nak tolek, tu smlm, aku free, even en. N tak free..aku tny tu...biar settle cepat..bkn nak amik kesempatan pung..

en. N tak marah..nth, aku pun tak tau..tp, mmg aku kerap je msg diyer..p, smpai..hhuurrmm..lumrah dah kawen kann..so kome...get ready MENTAL jgk yer.....