Khamis, 12 November 2009

kene marah....

crita tang opis...eh..crita d opis..

ri selasa ri tu...saya kene marah.. :( nak tau sb aper?..

kes sampai menyampai yg nth ayt mcm mana, yg jelas, ayat dari saya, amat sopan santun sb nak jg nama baik bos/kementerian dan dah tentu diri sendiri!..

tp, apa daya, org luar tak tau cara keja +ve gomen ni, yg dema tau, hanya -ve jer... ;(

deme jugak tak tau, org2 kakitangan / pegawai kementerian sbenarnya tak leh jmpa personaly dgn org luar yg dah sah2 leh timbul syak sangka, nak2 bila libatkan projek / tender!...

rs mcam...uisss..nper la aku jd PA??..nper la aku tak jd kerani?..tak mo le ckp pegawai kan, sb blaja pun tak sampai cucuh atap!..hehehe..jd kerani, wat kija sendiri, paling busuk pun, kene marah ngan bos..leh tahan lg..sb depan mata...nnt keja bos pun, kt wat gak, kannn...

ni, kene marah dgn org luar yg tak paham nihhh..guanno???..

lagi satu, tak suka bila dah marah2, duk ckp yg awk tu org tinggi..awk tu org berpangkat...

nper mesti kuarkan ayat2 gtu?..sdgkan, nnti ko mati, ko d kapan ngn kain putih gak..darah ko kaler merah gak...klu stakat barangan, pangkat je lelebih, tp, tak dak civic, otak pk duk kat tapak kaki..tak guna jugak kann..nampak beno ko tu kejar dunia jer!..istighfar saya...

lg satu, andai ko tu kaye bebeno, takkan le takat projek ciput tu pun ko terkial2 nak kan???...kata syarikat dah kukuh..kawan VVIP...

adoii..manusia..manusia...

moga klu saya bnyk duit nnt, idok le kuarkan ayat cam tu..hurrrmmm....

5 ulasan:

asliani ahmad berkata...

aslkm akak..
sbr byk2 yek..
mulut org ni mcm2...
susah2..

jane_doe3328 berkata...

normally kalau war2nya megah sangat, realitynya takdelah gituh

Diarihatiku1976 berkata...

manusia memang gitu...

lily lotus berkata...

hmm..sabar yer..taknak emo2..tak baik utk baby

NeenaAnuar berkata...

hurmmm.. apa lagi yg boleh akak katakan dik.. memang sgt payah nak layan manusia2 cam gini kannn..