Isnin, 23 November 2009

tambahan ahli baru..

born on 20/11/2009 at 1250.. NUR HASYA (cayaha kesempurnaan) BINTI ABD HALIM...2.7kg...my 2nd niece...



kompem gambonyer mmg tak jelas!..sb aku snap dr luar tingkap..cayo?..sb Hasya kene kuarantin dek ibunyer ader koncing maneh..

tp, alhamdulillah, ibunyer dah tak dek kencing maneh tu....baby pun, sihat walafiat...

comei..cerah kulitnya, cam yong, bakal mata bolat, yong pun mata bolat kan!...

kami suma tak dukung lg..sb org lain tak leh msuk bilik kuarantin tu kann....mak pak pun tak sempat dukung..

nak jmp Hasya ni pun, mayb pas raya aji, aku lik Ipoh..yong berpantang kat saner..

owwhh..ni baby sulung kak yong n abg halim aku yg kawen sama ngn aku tu..

mak ckp, yong dah lepas seksa nya...kamu lak..

huhh..mak cik amat berdobar2 beb!

moga aku selamat lalui episod itu dgn selamat... ;)

**hapy birthday 2 ibu Hasya (yong)!..moga bertambah ceria hidup kamu, ya..
**mak cik tak pastu ejaan sebenar hasya..hehe..




2 ulasan:

♥ QaseH ♥ berkata...

kiter pun mak pangil kak yong gak,,

nanti link kiter ek,,,

lily lotus berkata...

insyaAllah..anyway tahniah utk pasangan yg dpt baby baru ni