Khamis, 12 November 2009

tak jadi... ;(

semlm, kan birthday en. N kan...

tak dek lak aku merancang nak kuar ke...apo ke..en. N klu tak kuar, lg syok tuk dia!..

kiranya, klu nak mkn luar tu, dari tekak aku le, bkn dari dia, en. N kan lebih prefer duk mkn kat umah...

jdnyer, smlm, aku gagah nak masak...simple2 sajo...

ini dia..sawi masak tiram..taruk sikit kacang aper ntah..

peh tu, aku try masak ni..aper la gamaknyer, yer...piza bertopeng daging!...

tipu ler...hehehe..tu le konon nak wat telur bungkus!..en. N amat menggemari telur bungkus!...

tapi....tak jadi ler... ;(

sedih oooo..

tapi jugak...en. N makn abis jer..hehehe...hohoho...ala...en. N mmg akan abis mkn!..klu tetiba dia tak abis mkn tuuu..haaa...harus d check naper..

Manjer, nanti i try lg ek..bagi itu telur tangkup sama itu daging.. ;)


2 ulasan:

~Zetty84~ berkata...

wah..rajinnya wife nih...
hihi..ok la tuh...
masak jugak dari x masak kan..?
berusaha gigih nih..
wink2.. ;p

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

xpa2..cubaan pertama slalu memang cam tue..cuba lagi k nanti..