Khamis, 5 November 2009

kangen sama kamu!...

selamat pagi...

ari ni ari kamis...sok ari jumaat..lusa ari sabtu..yey yeyyyy...coti..!....

tp, ini minggu, mak pak IL den mau kerumh kami...mari2....sb ri ahad tu nak p kenduri kat Semenyih...harapnya aku larat tubuh badan ler.. :)

tika ni, aku duk rindu sgt ngn minah kicik nih..!..my gurl insyirah lorrr....nampak cam dah besa beno dia nyer kannn...rambut dah panjang..siap org nursery tu ikat tocang lg...

mak aku dah tak jg dah syirah...yer la, mak tak sihat sgt, syirah makin manyak akal, lglak mak nak kene jg pak aku kann..

jdnyer, syirah duk kat nursery dkt skolah mamanyer...

aku ckp kat mak, sure syirah tention je bgn pg nak p nursery..pas tu, nyah ckp, mmg, tak senyum aper pun...amik balik, baru terkinja2...aduhaaiii..sedih jer ttb..

yer r, b4 ni mak duk jg..tup tup dah banyak akai, dah tak jaga..tp, syirah tetap ari2 mai umh mak, sb pas nyah abis skolah, then, amik syirah bwk p umh mak...idok nyer nak duk lelame kat nursery tu..
aper la yg geli ati sgt tuhh....


Tiada ulasan: