Isnin, 9 November 2009

mengidammm....

ini rusa....
ini pelandukkk...

kenapa saya taruk gambo dua2 ni?..

hohoho...

sb saya mahukan dagingnya!.... ada sesapa yg boleh carikkan?....carik je la kat kedai, kan..ke kat kedai western ker...nehe nehe nehe..mehe kot...hehhe...

tak per..dgn izin Dia, balik raya haji nanti, saya akan merasainya..doakan dapat telan ya..

rusa tu, beli sajo..aii..kato kampung den kat Lenggong...Lenggong ado ladang rusa oooo..

pelanduk tu lak, masa pak sihat dulu, lik Lenggong je, dia p buru, biasanya dapat itu pelanduk..sedap oo rasanya...mak suka wat masak rendang... tp, skang, pak kan dah tak sihat.. :(

jdnya, mak ckp, kalu aku nak mkn, try tny kawan pak yg masih duk jlnkan aktiviti memburu itu..hurrmmm....pelanduk tu, cam tak yakin je dpt, kann..sb cam sogan je nak minta..tp, mak ckp, klu kwn pak tau pak ader kat Lenggong, klu dia p buru dpt, harus dia bg, tp, mak segan nak amik sgt sb dia tak mo duit...jdnya, mak sarankan suh upah ngn peluru sajo.. ;p

tak per la, ader rezki aku, ader la, kannn...tak dek, tak menjd satu masalah pun, insyaAllah.. jgn ikutkan sgt..yer tak?...

bila nak lik kg ni suamiku???...

raya haji lg lebih kurang 2 minggu kan.....


6 ulasan:

nasazfrog... berkata...

kalau terasa nak makan beli je yang dah siap masak,,, sonang terus makan kalau kek somban kek,, jalan pantai ado...

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

penah gak makan daging rusa nie dulu2..masa kat kampung...semalam masa akak jalan2 dekat masjid india ada nampak orang jual daging pelandok..pakai motor...depan masjid jamek(kat jln masjid india) tue...

nasaoji berkata...

nasazfrog;- aisehhh..kat somban..jalan pantai mane tu?..rusa ke pelanduk?..

PuRpLeLiCiOUs LoVe;-dging rusa, dah d tempah..PELANDUK?...nak try carik leee....moga2 itu org msih d situ..mekasih kak!..

Deqna berkata...

aiyooo mau makan pelanduk.. mana mau cari dah...takpe cik suami akan dapatkan lah nanti tuk isteri kesayangan dia tuh...

p/s: so far, ku belum mengidam benda2 yg pelik lagi....opppppsss kantoi..

Deelira @ Deeliraz berkata...

ala2 siannye dia..
teringin nak makan daging rusa.
hope nnt dapat la ek. :)

tp 1 perkara..tahun ni musim memburu rusa dan kijang ditutup.means x bley memburu.kl memburu jugak HARAM.nnt nak kasi anak mkn kan.hehe.cube la cari yg ada jual2 tu yek..
sy keje perhilitan.tu pasal tahu pasal ni sket2..

Tanpa Nama berkata...

sedapnye pelanduk rendang pedas....kulit yg paling sedap