Rabu, 25 November 2009

bila lg?...

aksi semalam..en. N aku...
apo cito asben den ngan siap duk pegang tmpat sembur air tu??....


bila la lagi kami nak gini...time tu, aku duk kejar en. N lam umah..buley?..harus le buleykan...siap tutup suma lampu..terang dek lampu bilik jer.....

sejak aku pegnen, geli2 en. N makin bertambah..maksudnyer, main gletek2 tu ler...

aku lak, kuat nyakat..suke beno gletek en. N...ala, aku nak dgr dia gelok jer...smpai smlm, en. N ckp, nnt kuar baby boy, sb aku ganas smcm..hoho...

ye ker?..ader gak le molot2 duk ckp, baby kami ni boy..tp, aku tak kisah maner2..asal, sihat n sempurna..

bila d pk smula, nnt dah ader baby, buley ke lagi kami lari kliling meja main kejar2 nih?..silap ri bulan, anak pun, join samer!..huhhh..besttt..

tp, akan aku rindui saat2 nih!...

luv u sayang!..


3 ulasan:

Pepel BoNda AmaNi berkata...

memang best dapat gurau2 nan asben kan..xpa la..nanti ada bb maybe lebih kemeriahan tue..

mightymie berkata...

huhuhuh sonok nyerr diaorg heh

nurulfive berkata...

odah!! ko mmg sgtttt bakal ibu ye!!!!
eh rindu laa kat ko!!!