Isnin, 2 November 2009

alah2-an...perfume??..

hari ni, saya sembur ini bau pada diri saya...
TAPI...

sudahnya, haku sakit kepala dr td sampai la.. :(

ini adalah akibat yg perlu d tanggung dek kedegilan, tak mo terima alahan!..mujur tu semburan hanya de toilette..krnya tak le long lasting sgt kan..tp, aku kan kijo lam air cond!...smpai blk umh le haku ni akan sakit pala nih!...sedisss....

sok, tak mo sembur apo2 lagi la...:(

aku perasan, sejak ngndung, aku tak mo bau2 ni tau..tp, tak le sampai tak mo langsung...cam en. N nyer perfume yg klu dulu dia pakai aku leh siap ckp leh naik napsu, tp, la ni..elek oo itu suma...anak ibu tak mo bau wangi2 kah?..

jgn tak tau, deadoran pun, aku jarang pakai ooo...siap klu lik umh, suka bau ketiak sendiri!...buley???...cam aku ckp td, mujur aku kija lam air cond, jdnya, mmg tak dek peluh le...air cond tmpt aku nih, ghupe duk lam freezer! tak dek pluang nak kuar peluh!..

aper lg ek alah aku...

uwek2 tu, biasala..dr dulu, kekdg mai, kkdg tak dok..tp, klu letih, mmg akan mai..;)

amat bertuah en. N sb wife dia nih tak teruk alah2...ngidam2 pun, siap leh postpone lg klu tak dak..hebat...bagus anak ibu!...

mmg ngikut dari crita mak, mmg mak aku time ngndungkan kami, dia tak teruk alah2 ni...tu mak cian tgk kami ni bila ngndung, sakit pinggang la..muntah2 teruk la..lembik la...

mcm2 kan rezki peel alah mengandung ni..

moga anak ibu sihat dlm womb ibu sampai lahir nnt.. :P