Khamis, 19 November 2009

masak2..

sotong masak sos tiram, berkuah..incik asben den masak!...bila? hari sabtu ri tu..hoho..sedapnyer!!!!....siap mintak lagi pas tu..tp, dah abis!..

jgn tak tau, sejak pegnen nih, satu hari tak kena nasik, kompem gigil!..nak2 incik N masak, simple, tp, amat selero oleh aku n baby!..(acewah..nak jugak msuk baby!)..

sudahnyer, tiap kali makan nasik kat umah, kompem 2x tambah!..tak pernah tak tambah!...beso mner la gamaknyer nnt aku n baby dah 8 9 bulan, yer?...

or, mayb makan d umh lebih menyelerakan kot, skalipun, msak ntah aper2, yer dak?..nak pegnen tahun2 laaa....suker incik N masak!...

ini aper?..masih lagi d ateh kuali tika nih..-makaroni goreng-
cadang, mak cik nak wat makaroni bakau ahad mlm tu....tp, mak cik tak gheti duk guna oven canggih manggih ler kat umoh tu..slalu duk guna pun,,tuk panaskan ajer...n masak magi....hoho...

tak per...goreng2 pun goreng ler...en. N makan 2 kali sajo, yg lain, aku n baby yg abiskan...syok nyer nikmat makan...hehe..


6 ulasan:

MRS. K berkata...

hasben i tak makan sotong, ikan keli..senang keje i..hehe

~Zetty84~ berkata...

kalu nk discount voucher LOST WORLD OF TAMBUN tuh, email zati erk...

shahzati_84@yahoo.com.my

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

wah bestnya nampak cam menarik tertarik da bomm jerk sotong tue..nanti nak suruh laki akak masak gak la...(wakkakakakaka sian ank cacing dlm perut teringin)

nasaoji berkata...

mrs.k;ek?..hohoho...baguih..baguih...

~Zetty84~ ;- mekasih...dah email pun...

PuRpLeLiCiOUs LoVe;-hoho..tak per kak, awal2 anak cacing...hehehe...lawak!..

zailamohamad berkata...

sedapnya makaroni goreng tu;P

jane_doe3328 berkata...

nasaoji,
walaupon preggy kene control gak selera makan tuh. kang nanti susah nak turun balik lepas deliver :)