Isnin, 23 November 2009

dah rasa.... ;)

ini apa?..roti nan ALI BISTRO!..butter punya... ;)

bersama....ayam tandoori ALI BISTRO...

fisrt time aku rasa...roti nan dah pernah duk rasa...ni, skali ayam tandoori tuu...

sb smlm kan mak aku ada, then, kami duk ada citatang tang ayam tandoori ni, peh tu, mak cakp, tak sedap mana pun, ayam tu luar mmg nampak garing, dlmnya mcm tak masak..

slmnyer, aku ajk le en. N p cri..huhh..mmg pun, kureng masak dlmnnyer..tp, mujur dek tekak nak jugek..alhamdulillah, selamat sumernyer msuk lam perut kongsi ngn baby!..

satu citer lawak tuk aku..mamak tu tny aku nan apa?..

aku jwp, aper yg ader..?... then, dia jwb bla..bla..bla...

aku pun jwp smula..nak butter..

mamak nan butter?...

aku cam terkedu?.. aku ingt NON..beria aku ckp, ADAAA...

en. N cam pelik, trus dia celah, ya, nan butter!..

huhh..aku mereng...nampak beno kureng makan ini nan!..sb, yg aku tau, ader garlic nan ngn chesee nan ajo..

apo la ibu baby nih!...


**tp aku pasan, tiap kali p mamak, kompem aku ader bertaki sikit ngn deme tuh..bahasa nyer pasai le nih..hohoho...

2 ulasan:

MommyCT berkata...

terus teringin ...siap kedai mamak kena terjah!

Pepel BoNda AmaNi berkata...

nampak menarik jerk nan butter tue..harus cuba nanti nie..