Selasa, 3 Februari 2009

last day kat SITIAWAN..

ini cerite, aku nak jugek citenyer...tp, ader lg stu cite, yg best ssgt lg tau..nnt nah..ni kan diari aku,...

last day kat kg SITIAWAN tu, pas deme mandi mande kat TELUK BATIK, pas chekc out, trus p umah MAK MAH, yg kenduri tu le, ingt grk blk IPOH pas lunch, d sbkan bahang panas yg teramat, blk peh asor..tu pun, nak ujan la plak.. b4 blk, YONG ajk p nengok NYAH..diyer kan dah sarat2 dah..plan, dinner kat umh NYAH je la..mne nya aku msk, oder ajo ler...MEE REBUS RAMLI..oowwhh..amat setap itu mee rebus ooo...aku kecik2 dah kenai mee rebus tu, dr spnggn yg isinyer manyak, skang ni, ala2 leh rase jer...hhuurrmmm.....aku kan kuat mkn, mne leh ckit2 nih...:)




















rajin tak en. N aku nih?..tgk le spe wife diyer..time ni, d umah MAK MAH, agk2 peh mkn kot..en. N letih tak dek mende diye nak wat, diye pun mintak vacum tuk vacum karpet umah mak mah, kome tau je le, umah peh kenduri ghupe maner kan...en. N le yg vacum...terkozut den nengok, sbnyer, aku mmbungkang ateh pelamin...hahahaha...


















**bahang giler kat SITIAWAN tu, panas laut kan..tp, bahang n panas api neraka, lebih dr itu..hakikatnyer..

Tiada ulasan: