Jumaat, 13 Februari 2009

akuarium en. N...

pics kat kedai, ader kat hs en. N, tak leh nak tepek yer kwn2..

ni sumer pics dah kat umh...

ujung blah kanan tu, tmpt sasaran..(itu tmpt aku berangan nak taruk vas tinggi..huarghh...Manjer ku dah amik!!)

cuci / lap cermin..



angkat n taruk ats rak nyer...
siappp....


isi air... (aku tolong isi gak yer...)

siap....
godek pam.....godek lampu..
siap....testing lampu + pam...

jengjengjeng.... enteperem cekeettt...t..

buh ikan2...nampak tak?...kocik jo ikan2 itu...



smlm kuo..aku nak p cr haiwan2 leh mkn tuk ahad ni..tp, laen jdnyer...en. N amat ade agenda sendiri... BELI AKUARIUM..p bl kat BANGI..sblah warta tu..(ye kot, warta...)..b4 kawen, en. N servey hege kat ctu...kompe ngn kdai lain, katenyer mahe..diyer nak bl yg hegenye almost 1k..iissshhh...aku, Manjer, nper nak amik mahal2, amik yg murah dah le, nnt kt pindah umh sndiri, umh beso, blh amik yg beso, la ni, amik yg kecik dlu dah le... mayb en. N pk kot... ok gak.. aku, nnt 10 thn lg, kt bl yg beso nah(aku ckp time ni, amat lembut gemalai..)... blom blang blom blang blom blang...siap sumer..agkut bw msuk kete kocik aku..sb naik kete aku kan.. mujur muat..
kat umh, aku tlg angkut ayor jer..n tulun2 bsing sb air tumpah kat lantai...
aku, bpe hegenyer.. en. N, RMxx, aku, hahhh??!!!..hurm..klu bl perfume i, RMxxx, 50 tokok sndiri, bl vacum RMxxx, then, blence duit, rokok u tuk sbln..kan ok... en. N hahahahahha......(gelak gilo!!!)

ok, peh ni, tak yah nak rebut tv lg, sb ko dah ader ikan, nengok le ikan2 yg mehe itu...hahaha... ;)
mmg cantik itu ikan2 pilihan en. N, bl tutup lampu, cahaye jer itu ikan..
kawan2, mari2 mai umah aku yer...
maleh aku nak bl vas tinggi lg dah..cam tak dok tmpt nak taruk..tb2 aku tpk nnt ader anak, aku ajo diyer kaut ikan en. N...+ mner la ank2 aku nak lari2 lam umh nih...hhuurrmmm....
peh ni, koje nyer, tgk ikan, kuo, p kdai kan...ok gak..leh kuo...






**bl ader mslh, tgk ikan tu brenang, tenang cikit..-en. N

3 ulasan:

nusk berkata...

cantik no umah ko di+ akuarium lak.. hai bile nak serang nih???bz aa

nasaoji berkata...

NUSK;-terjah je bbl mser..aku msk spesial tuk ko..hehe..

♥ EeiNz ♥ berkata...

kiutnyee...nk gak ade akuarium besa kt umah ...tp sgt scary cz takut sarah yg cekik ikan² tu nti....

**bu...fishh...fishh....