Khamis, 26 Februari 2009

nak blik dah...

bila sang isteri ikut sang suami bekoje2 luar, cam ni lor jdnyer..dah sang suami poi kijo, sang isteri, truskan membongkang... ;)....
busan seh...lam ati aku, tak mo ikut lg en. N poi2 luar2 nih..baik aku duk umah jer...tp....

acik ader ajak p main kat theme park..tp, aku mleh,,baik tidoq..huahauhauhaua.....
peh tu, dah mninggi hari, tak jugek paneh2 kan..kate duk tmpt ala2 sojok..matehari pacak pun, idok rs panehnyer...aku duk le kat balkoni tu, nengok deme2 kat bwh nun mndi mande...main golof...huhu..ntah aper yg best main itu golof, tak tau ler..tak mencabar minda langsung..skakat swing kiri, swing kanan...dah le kat tmpt sjuk..ade ke kuo peluh..?....main yg roda gelek2 tu, lg kuo peluh, kan... aku lapo tahap gaban dah..tp, maleh nak turun time en. N lunch..ingt nak balk jam 2++, acik ckp nk turun jam tu, alih2, jam 5 pun, blum lg!!tak le hangin sgt, sb aku leh duk ngn en. N lg...bg ms lg..acewah..cam lmo je nak pisoh deh....
dah lwt ptg, tny acik, deme bru pas mian,...siap2 sumer, turun2 kat bwh, ader kiosk mkn2...tp, blah dlm tu, tulis lounge bar...tak tau lak kat luo tulis kiosk aiskrim n roti2 ni...
aku mlantak sorg jer la..en. N dah sah2 dah mkn.... tp, roti2 jer la...konyang sat...
byee byee byee byee...... ;)
lg byee byee byee byee byee byee......
abish dah d itu gonting...aku turn, en. N msih kat atas..jdnyer, 2 mlm le aku duk choang2 kat umh,,ajk acik teman, tp, dio sonyap jo....hurrmmm.....
sunyi mmg sunyi..time snap gambo last tu, aku dah nak nangis dah..mujr lak acik ader..air mato den malu nak kuo lak..... ;)
tak per..ini hri, en. N dah blk...beshhh beshhhh.....







2 ulasan:

eimah berkata...

peyut along da mcm peyut laki aku bulat ekekekeke

nasaoji berkata...

eimah;-sshhuuuhhhh..nyap2 sikit..hehhe...tu tandernyer, isterinyer pandai jager makan nyer...kan..kan...