Sabtu, 7 Februari 2009

rajin apdet...

jam skang > 0200, 7 JAN / SABTU...huhuhu..im still not tito yet!!.. en. N lak, diyer duk langut tv, aku duk ngadap ini lappy..ini mlm/pg, elok lak signal broadbnd nih..takat 3 signal tu, ok la kan.,leh le nak apdet ape2 yg patu..frenster pun, aku blasah taruk pic baru kat fs..





aku dah settle kc mesin itu sumer bju busuk2 tuk minggu nih....wah, rajin aku kan??3 kali lak tu...t-shirt, suar n bju kaler putih...baju aku, kan bju kurung, baju bsuh tgn, kainnyer, campak lam mesin, leh kan?......bju2 laen pun, aku dah lipat..c, lg rajin ooo...cumenyer, lam pale otak aku nih, tgh pk, kang siang, aku nak mop lantai, nak jd sinderela sat..tp, tak tau le jam bpe yg leh aku mopnyer..klu aku bgn jam 12am, 1203pm pun aku mop...ape kisah..umah aku kan...msk lunch??...oooooo...jam 1400 pun, aku leh msk ooo...en. N no hal punyer...





ok, ri rabu ri tu, aku p mkn kat village view, bangi ni, mak ai, tak best le tmpt nyer, aku ingt, ghupe kg bebeno..tak ingt saper la d kalangan kawan2 aku yg duk kate tmpt ni cam best...tp, tak pe, en. N momentai, asal, mknn ctu sodap!!! mmg le, bg aku...tp, klu en. N dah ckp sodap, ha, sodap le...en. N aku ni, jenis pande kritik mknn ooo...








aku tak snap bnyk kat tmpt tu, maluuuuu....





makanan pun, aku idok snap bnyk, cume yg ini je, ikan kerapu masak 3 rase..yg bestnyer, ikan tu amat garing!!!cam ne buat ek?.ader sesape tau cam ne nak kc itu ikan garing?..


time en. N mintak ikan kerapu, aku dah tbayang badan kerapu tu!!mak aaiii...hhuurrrmmm.....


huahuahuahuahuahhhh...aku yg licinkan itu ikan yg badangnyer, aku tolak bayangannyer!!!!!!


itu ikan aje, RM30++..aku sempat tgk, hegenye 100 grm=RM5..ha, bpe gram gamaknyer ikan yg msuk lam peyut aku n en. N tu?.aku nih, klu tny hege ikan kat paso n pasaran, mmg fail!!! en.N?..diyer tau le, tp, idok aku tny la kan..malu le den...

esok nak msak aper ek?...ader udang..ikang..sotong kurita..hahaha...tgk aku msak aper..nth2 aku gode en. N, ajk mkn luo lg..huahuahuah...dah le b4 blk dr opis td, aku duk ajk en. N p paso mlm, tu alasan tuk ngelat mask ooo..berjayer!!!!...







**aku mmg suke p paso mlm, tu le padahnyer mak pak aku tak bw aku time kecik2 p paso mlm, dah beso, ngelijat nak p paso mlm...!! ;)

**dah...jum titoooo....










Tiada ulasan: