Khamis, 26 Februari 2009

dominos piza..

huahuahuahaaaa....dr smlm, mkn free je kat opis..smlm time bfast ngn luch, org2 blnje aku ngn opis mate aku, liza..muge murah rezki komer yer...ri ni, mmandangkan SUS bos aku nk blk kwsn, aku terpau diyer!!!...hahahha...tak ler..aku ckp tingn mkn piza jer, tp, piza hut tu tak dok dlevry kat alamanda, ktorg mleh nak p boli..SUS bos aku suh oder jer la aper2....dominos kan ade dlevry kan..deme bru bukak kat P9..aku pun kal ler....jam 1255...budak tu ckp, klu lbh dr stgh jam, dpt free rguler piza...aku doakan lewt jer..
mmg lwt pun rider tu anto...tak le lmer...lam 15mnt je lwtnyer..hahahah...ingt la-la tu gak dpt free piza, ghupenyer dpt kupon jer..tak po..rozki2...
aku tak le kenan beno mkn dominos nih..tp dsbbkan gatei mulut...dpt ler....awai2, aku ngn liza je kat opis...peh tu, bru bos aku msuk...aku jht siap ajk liza mkn lju2 tak mo brebut ngn bdyguard bos aku...!!
tamak oooo...p dsbbkan aku ni kan cordik bnyk tang mkn, tak mo cpt muak, aku mintak yg thin crust...ha ko, mmg tak muak pung!!
kongke leh ktorg jer...peh tu, hamper buah tu, ader hamba Allah kc bos aku...dah dpt kat opis, kekah le reramai....liza tgh duk agih buah yg bos aku dan2 nak dlu...ader seteroberi..mujur aku tak ngidam, biopun niat nak ckp kat bos aku ngidam!!...hahaha...huah...taraaaa....kekah ramai2.....


d sbbkan sok je dah last koje, jdnyer, dah duo hr duk mkn free, aku ckp kat liza liz, sok spe nak bg kt mkn..alang2 nih... then, nadan pun hulur ler...hahahhaha.....bkn aper2 ek..ni sb nadan ckp dah lamer jnji ngn liza tu..huahuahaua..... JOM AYAM KAMPUNG!!! tp, sok kan jumaat...hhuurrmmm......spo mau bwok??...


1 ulasan:

eimah berkata...

sodap'y....tuh bkn durian runtuh name'y langit nk runtuh ekekeke