Selasa, 17 Februari 2009

en. N yang penyanyang

blk koje smlm, lam jam 1830 kot sampe umh, msuk2...en. N d sudut bru yg d syngi...

yang, ikan tak mo mkn..dah kurus...-en.N
la..ikan tak mkn kisah..isteri u tak mkn..?...

korg nampk ikn tgh2 tu?...mmg kurus dr yg laen..aku a ah..cian ikn Manjer...

muke monyok.....isshhh....aku ingt smpe umh, leh kuo trus..en. N tenung itu dlm akuarium, aku rs, klu mate diyer ader kuase cam superman, dah pecah kot itu cermin akuarium....

dan tenung lg.....
yang..yang...meh cni..ikan tu dah tak larat...tak larat...
aku-la...pengsan le cepat.....(tp, mmg tui pun, ikan tu dah telentang..tak larat nak brenang...aku pun cuak gak, ikan kocik tu, skalipun bru RM sa, tp, totap duit oooo....)


la...dah terlentang...hahahahah..kome nampak tak?...
yang, p amik bekas, nak kuarintin...


ini dia itu ikan...cian ikan tu lak....klu dpt kat aku, penyet jer....aper sush...hhahahahaha....
d tenung dr jauh...stelah d kuarintin...
ha, ini gambar, stelah blk dr kuo tu..kan aku dah ckp, msti ader makne nyer ajk p mkn luo...en. N cr udang...udang kecik2..comei2..mahe2!!!!!
alamak, sik ado gambo itu udang..tp, udang yg d bl, murah skit la, dr udang yg berkaler2..udang berkaler2 tu, RM10 sekor..!!!kmi bukn org berduit yg melambak...baik bl udang msk, leh msk...in ke...
tp, aku nak gak bl udang berkaler tu nnt ler..cantik ler...aku amat tak reti nak deco lam akuarium ni.....lgpulak, main2 air ni, renyah...
owwhhh...biar en. n syg itu ikan lbh dr aku..jgn syg ORG LAEN lbh dr aku udah ler!!!!!




















3 ulasan:

nusk berkata...

hehe byk pkembangan yang manis dlm alam umah tangga ko eh.ko pon dah terer masak nmpknye..bagus2..harap maintain selalu...

weh sama la ikan uzair kat umah ni mcm2 sakit tak daya aku nak tgk

sian jgk tapi byk bnda lain nak kisah tgu jek la tuan nye balik dr kolej

nasaoji berkata...

NUSK-aku msih tak phm pencinta ikan2 nih...hahaha....

nusk berkata...

takpe la asalkan dok umah...jgn nti dia angkut ko sekali pi mancing udoh le....huhuhuh tak dpt nak nolong!