Isnin, 16 Februari 2009

asam pedas..

hahaha..ri ni aku nak masak asam pedas ikan kembong..(aku tak reti nak cr ikan laen, slain kembung je yg fmiliar ngn aku).hasil permintaan en. N, duk kerap sebut asam pedas..asam pedas...

tp, tup tpu, bru sat td...tak yah masak le, kt makn luar, abg bru pas meeting...aku..hurmm..ok..kuar bl?,,trus ker?...en. N, balik umh dlu..BG MAKAN IKAN!!

tgk...ikan yg d ingtnyer..!!...aku golak sikit bosar je en. N msg gtu..hati berbunge, sb tak yah masak, tp, sikit runtum sb duit kne sdekah kat org kedai (bayo mkn ler..)heheheheh...






**aku pesan td,time lunch, suh p kedai bl daun kesum, bnga kantan, bawang kecik,... aku rs, sb en. N tak p kedai le, diyer ajk aku mkn luo....cciiittt.....ni ler...ader makne d sebalik ajakn...




2 ulasan:

eimah berkata...

wah adepeningkatan kwn aku nih....bagus trs'k usaha mu yg murni itu....masak dan masak dan masak lg.....

nasaoji berkata...

EIMAH;-akan aku usahakn membuatkan air tgnku mnjdi kemanisan lam hidup en. N aku... ;)