Isnin, 16 Februari 2009

mate "cemeng"

pg td, bgn tido.,buka mter, rs cam cemeng je mate kiri aku nih..cemeng itu cam sepet kot..nak ke arah ketumbit kot..kot la..amat tak slese tgk alam Dia...aku btau en. N, diyer ckp mayb aku tido lmer...mmg ler, smlm (ahad) aku mmg tido lamer...! sb aku bgn awe smate2 nak p carboot sale kat shah alam tu...en. N yg beria deal ngn a.halim...bgn ri ahad tu, mmg awe, peh tu, dah p kat sner, tak smpe sparuh jln, aku dah cam ngntuk2 jer...ni sb otak aku dah set CUTI>BGN LMBT!!! blk tu, area jam 12 lbh kot..b4 smpai, aku ckp kat en. N, manjer msk kang ek.. en. N, ok..

blk2 tu, wat aper yg patut, then..buummm...sdr2, en. N kejut, dah jam 6!!! hehehehe....aku kan mmg hantu tido..diyer dah siap masak dah..huahuahuah...

mlm, en. N p main badminton..mate aku dah nak tido lg...kemas2 umh pe yg ptut,...en. N balik,,ting tong ting tong..suh diyer mandi b4 tido...pung pang pung pang...ha..aku tau nape mate aku cemeng nih..aku ngntai en. n mandi!!!!!!!yess...tu jwpnyer!!!!! peh ni, tak mo wat lg ler... ;)

ampunkan isterimu ini....

1 ulasan:

eimah berkata...

oit...skodeng!!!bahaye!!1