Rabu, 25 Februari 2009

poi genting...

aku cuti tipu...tp, even cuti tpu pun, bdyguard boz aku, mmg tau, tujuan ape aku cuti...hehehe..maleh nak panjang citer kat boz nper aku nak amik cuti2 ni awal minggu lak kan...bukn p hnymoon pun..sj je nak menggedik ngn en. N...



hari2 terakhir nengok ikan2 yg ader b4 kuar umh slme 4hr 3 mlm..then, urusan mkn memkn, d srhkan kat aku...nengok je la ikan2 itu umur pnjng ke ato tak sampe en. N blk..hehehe.... gerak lam jam 3pm kot..nunggu a.sahak n acik mai amik..tup2 tgh daki genting tu, ujan oo....aku agak cuak, dah le a.sahak tu bwk laju..hurrmmm...smpai,trus en. N nak check in blk...
peh tu, p teman acik n a.sahak bl jem hantaran deme,..ghupenye, genting nun ader kedai free duty, tp, aku nengok, kedai jam jer pun..mmg murah..BONIA.RM300!!!! lawo lak tu...jenih yg aku minat!!!!!! hahaha...mmg d akui, murah oooo..acik bl jam, siap tawar2... dpt 2 jam RM1400++..peh tu, acik leh ckp, lam wallet sy, ader 1k je, sya byr 1k blh?..tokey tu tup tap tup tap.... boleh la amoi... mak ai...gilo kau!!!!aku tgk, djamin kegerentiaannyer...huuurrmmm..mujur aku nak p jln2 lg peh ni, mujur gak en. N pandai pujuk... amik jam tu, tak p ganu dah...ha ha...
tgk muke en. N cam nyawe nak d tarik kan?..hahaha...diyer tgh gune mesin ngurut bdn...lege aku..mlm tu, tah yah nak ngurut dah en. N!..tp, pelik, ape yg d penat sgt nth, bkn diyer yg drve pung...
dah bl brg 1k, leh le masuk nth ape name tmpt tu nth, ..cam mini zoo....klu tak, RM12 per head kot....
sayer sgt takut!!!!!
ishhh...acik amat slumber,... ;) tak tau ape name ini menatang..luper....ni lg....ader lg minatang2 lam tu...tak le bnyk..tp, tb2 tingin nak p zoo negare lak ler...
n kami.....
peh tu, alaaa...genting..mne la tmpt nak p sgt kan..peh tu, trus p msuk blk ler...dpn blk tu, view nyer..padang golf...!!lawoo...hijo jer..siap kabus2 lg...dah smestinyer...

lg.....
ni salah satu sudut lam bilik tuh...mak ai...duk sorg, katil skit nyer beso..ni la gomen..membaziaq jer!!!! jum..jum..nak p mkn.....amik gambo dlu, b4 kuo...dah duk hotel, sah2 aku bedal sumer!!!!!!harus rase...!!!tamak ke @ perak nih?...dak le..aku amik yg aku kenan jer....tak sodap maner pung...
en. N sah2 le mkn diyer dtangggung leh pihak yg nganjur kan..ktorg ler byor sndiri...hahhaha...amat le busan kat awana tu..mahe tu, sah2 le mahe kan...hotel..mmg le..duk tnggi lak tu, brg susah nak bwk naik, soheh hege melambung..mujur duk smlm jer aku..
nper aku tak p main kat theme park tu?..ha, mmg asal aku nak main, smpi tu nak trus p main, tp, d sbbkan kan ujan kan, patah le niat aku tu..aku nak main yg spce shoot(betui ke nih?) tu jer....bkali aku naik, tak pernah main ctu..memnjg je kabus..bl kabus, dme tutup ler...
mlm tu, amat busan..acik n a.sahak dah naik kat first word, kakak a.sahak ader kat ctu..kat ats tu, best ler..leh jjln kat lam first world tu..ni ke, kat bwh nih..hurmmm...mati kutu aku..mujur le aku tb2 lak ponin2 sikt..tido awe le aku...en. N, turun bwh kate ader taklimat sat...sdr2, mmber aku kal..tup2, en. N blk, dah jam 11 lbh...hurrmmm..soknyer, aku dah mau pulang (smlm)...
aku blk smlm, tido choang2 oooo...tak leh tido..seyes!!!!adakah ni prasaan org2 bru kawen jer ek?..hurmmm...harapnyer, akan kekal le prasaan tuh smpai bl2 tiap kli en. N kuo lmer2....
esok en. N blk....hureeeeyyy,,,,windu Manjer ler!!!!!!!




Tiada ulasan: