Jumaat, 17 Disember 2010

tido umah - ayat jeles?...

hari rabu itu hari, aku wat "date"..hehe..dikala en. suamik tak dak ek...jahat..jahat..

eh..bukan kes curang okeh...sebab aku siap bitau en. N ooo.. bukan date pun, kebetulan hamba Allah tu kat sini kan...

ala...bukan la ngan man (macam tak layak je panggil boy, boy tu rasa macam tuk budak budak remaja, dah rasa tua ke nih??....hehe..) pun, hurrrmmm....fengkid loorrr!..huhu..dia adalah senior aku..jugak senior kami!..

aper yang aku syok nyer kan..

ye la..mat najib aku ni bukan jenis tunjuk jelesnyer, aku pun tak tau tika mana dia jeles kat aku..tapi, bila ayat yang ghupe dia nak bitau dia jeles (ke bagi aku kot dia jeles), klakar je bunyiknya....

dah balik umah, aku sms ler en. N..aku tanya bila balik dari sana..

dia reply aper tau.. esok, naper, nak bawak tottot tido umah ker?..

hahahaaaaaa...

bawak tidoq pun, pompuan la bangggg.... ;)




Tiada ulasan: