Isnin, 20 Disember 2010

guna debit kene charge jugek?....

al kisah..

sabtu ri tu, membelik gadjet...

aku ni jenis bila dah amik barang, tak tanya dulu, leh bayar ke tak guna debit maybank tuh..hok baru okeyy...itu ader gambo cerry!..

dah dekat 2 jam duk kat situ, nak bayar, aku kuarkan la debit aku tu..

itu amoi jerit jerit sama aku aiyooo kakakkk....gune debit kene charge ooo..

aku hah, pasai pa pulak, bukan terus ker?..kalu terus kan tak dek charge....

amoi ala kakak, saya pun tak tau kakak..

aku bak meh aku maybank2u jer la.....pasai pa la tak bitau tadi...takkan le nak bawak duit berkepuk kot..

aduss..mujur itu amoi amat cumei plus mulut manis, aku pun berusaha la p cari atm, draw duit!..

eeii..pelik lak kan, tak pernah lak aku dengar guna debit atm ada charge skali.. ke, pernah kome kena, aku je tak tau?..

bayar minyak pun, deme pegang duit peh tu refund smula.. dengan aper yang deme pegang itu..kan..kan..

zaman skang, maner ader kot nak beli mende agak mehe, nak bawak duit berkepok kepak..kan..kan... bahaya ooooo....

moral of de story, nak masuk kedai, tengok and tanya dulu kot debit leh guna tak n ader charge tak..rugi je kalu guna debit, siap kene charge!..kan..kan..baik tak yah..


1 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

eh? rasanye mana ade charge ...