Isnin, 6 Disember 2010

lain lak..lain amik..

...kesinambungan dari membeli belah..hohoho..kemain ek... (",)

ok..memang biasa kan, pompuan kalu nak disiplin membeli barang, aku rasa la kan, percentage amatla rendah sekali..ya dak?..erti kata lain, idok berdiplin la!..hehehe...

tengok..sumer bukan dalam list aku!.tapi, mujur ianya keperluan!..acewahhh....
untuk cik sufi harus la adakan.....
memang aku mencarik mende nih...tak jumpa..tak tau la kot mata aku tak cukup bulat tuk nampak kan...ala, nak tuk terap botol susu anak jer..nak yang proper..before nih, aku buh lam bakul je...niat lama dah nak carik mende nih..hehe..jumpa juak akhirnya...

ini tuk ai tau...25.90 sajo weehh...ada iklan kat FB, deme juai 30..
beli itu tempat sangkut sangkut adalah tuk tak kasi en. N berkata kata lagi.. "abg bukan mata, nampat tudung sayang, nak tutup mata, tudung sayang, suma tempat sangkut dalam bilik ni, suma ada tudung sayang"..hohoho..jadiknya, dah clear sudahhh mata u...satu tempat saja tempat tudung ku.... ;)


haiisshh...pencarian lapik meja masih belum berakhir!... ;)


Tiada ulasan: