Rabu, 1 Disember 2010

kandid kamera..

hehe..kursus abisnyer dah lama...tapi, baru la ni terkial kial nak belek belek gambo...

owwhh..ader gambo kandid aku dari salah sorang tenaga pengajar kat situ..aauuccchhh...dalam klas..ghupe pro jer ek..hoho..ghupe je la... ;) tapi, aku sendiri nampak gaya aku pegang kamera tu cam kaku kan...uuiittt...cer jatuh, fengsang mak cik nak bayo kat hincik najib ooo..tu pun, tiap rehat aku naik atas, dia mesti tanya, kamera cam ner..haiiyyaaa...paling suker gambar nih..acehh...leh lak suka kat gambo dirik sendirik ek..

eh, instructor tu cakap, tak per tau kita suka gambo kita sendiri..hehehe...

time tu outdoor nyer aktiviti...sorang mamat ni lak duk kandid gambo aku tu..beria sungguh ai megang kamera weehhh... ;) tu nak tunjukkan seni potrait jer..cer tengok blakang blakang aku tu, kan blur kan...

2 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

SUKE PIC NO 3 JUGAK! ;)

Deqna berkata...

wah tak lama lagi leh lah jadi photographer nie..