Rabu, 8 Disember 2010

sufi jatuh katil...

pagi pagi tadi, nak masuk keta nak p opis, dengar lagu ringtone mak..aisehhh...ati dah memacam..

adik, mak nak cakap ni trus aku potong nape, sufi jatuh katil?..

mak a ah..mak mintak maaf...blablabla...

hoho..aku redha ajer..

buleh gelak gelak criter kat en. N..tapi, ya la, dalam hati, Dia yang tahu la kan..

mak nak bawak p jumpa doktor yang aku duk bawak kalu kat ipoh

aku cakap mahal tu mak, klinik kg. simee pun tak pe..

mak cakap tak per, tu pakar, dia slalu ngan sufi, ati mak akan puas hati

huhhhhh..

aku langsung tak salahkan mak di situ..tu la..mende kemalangan nak jadik, ngan darah daging sendirik pun, jadik jugak..

papepun, harap sumanya selamat..aku siap cakap ngan sufi suh kuat kalu sakit.. (",)

tadi search tang baby jatuh katil..mak aiii...banyak jugak ek...hehehehe..memacam sementara nak besar nih...

moga anak ibu membesar dengan sihat dan sempurna fizikal dan mental!~amin~



Tiada ulasan: