Khamis, 30 Disember 2010

anak bangun awal, mak pak bangun lambat..

kisah pagi sat tadi..

mak pak cik sufi terbangun lewat..jadiknya, kelamkabut usah cakap..ater, dah ada anak di depan mata kan..skalipun mak aku ada, tapi, nak la siap aper aper yang prelu tuk cik sufi nih..

pas aku mandi, en. N masuk bilik sayang, anak bangun, abang nak mandi ni..tersengeh sengeh anak..

la...cam ner
...

letak dalam bilik, biar dia main kat bawah nih..(tunjuk kat lantai)

ishh..tak yah le, letak atas katil je, ai tengok..

tak tergamak aku nak panggil mak pulak kat lam bilik blakang yang nak mintak tengokkan..lain la kalu mak aku memang dah ader kat luar time tu.. tapi, ini la first time awai dia bangun..kalu tak, mak cakap dalam jam dekan 9 baru bangun...

okeh..

cik sufi nihhh...sepet pulak mata dia pas bangun tido!.. aku duk tengah siap siap!..aisehh..aku malu sbenarnya pakai baju depan cik sufi, dia pandang jer.. kalu p masuk toilet nak pakai baju, alamat kedebuk la anak aku nih...
yess..aku tak pernah salin baju depan dia okeh..tu sebab kalu aku nak mandi dengan dia, aku pakai baju jugak!..sila percaya..hohoho...

cik sufi tengok je aku tengah bersiap...

time aku nak tepek bedak, aku skali dukung dia, lagi la dia tengok..pelik je ghupe muka dia..

aduuii...anjer ibu nih, kamu usoh snak ber mekap mekap udoh la yer..idok ibu nak melayannyer..ibu pun p koje je tepek sgala nih...


eh..eh...esok cuti umum kannnnnn...hhuurreeeyyyy........

Tiada ulasan: