Khamis, 2 Disember 2010

muhasabah diri.. ;(

hari makin hari kedepan...hari makin hari takkan kebelakang..

hari makin hari menambah...hari makin hari takkan bertolak.. ;(

ujung ujung tahun rasa macam nyawa pun dah nak ujung ujung...

awal awal tahun rasa nyawa baru je lagi..

adusss...

minggu depan, on 7th, is awal muharam ~ tahun baru dalam islam...amalan aku, kome kome sumer n sgala makhluk cipataan Dia yang bernyawa berakal ni di tukar, diamik yang lama dibagi yang baru...

banyak sungguh amalan yang dah sah sah lamas gilas aku tak buat since aku tinggalkan MADID!.. ;( ~ hebatnya MADID..tempat mengajar aku DUNIA AKHIRAT...aku memilih sebelah sebelah!

auucchhh...muhasabah muhasabah diri jugak..tapi..hati ni duk masih kureennggg beralihnya...

yerrr...dunia semakin nak tertutup..jelas dan nyata tanda tanda kecil dunia nak tutup dah amat berleluasa...jelas dan nyata!

tak nafikan, aku jugak antara org yang menyumbang amalan kearah tanda tanda kecil kiamat dah nak hampir!..astaghfirullah..

sedis dengan diri sendiri!..

Tuhan, moga Kau lembutkan hatiku ini sentiasa menuju ke arah Mu!..


2 ulasan:

MRS. K berkata...

takde butang like cam FB ke?

aku nak like jer.. hikhik

nasaoji berkata...

hoho..nanti2 la aku taruk..hehe...