Khamis, 16 Disember 2010

bila feel cinta kembali...

salam sumer...dah lewat petang, baru nak bukak belog..isshhh...kompem tak leh carik duit ngan berbelog je nih...!!..kan..kan..

okeh..tak dak paper pun, sbenarnye, banyak nak citer n tepek gambo..nak nak tang ci kicik saya tu..dah 7 bulan ++..lagi 5 bulan cecah 1 tahun!..uisshhh...cepatnya masa...eiii...

hurrmmm...ari ni, en. N baru balik...dia p out setesen dari hari senin ri tu..awalnya kata nak balik hari jumaat esok, tup tup khamis!..alhamdulillah di situ..lama lama pun, macam tak syok gak, aku ni, dah le peel lehen macam sikit!..hohoho...

mood minggu ini amat la berbunga bunga weh...dari balik kampung ri tu lagi...hurrmm..sebab per ek..

hehehe..iyer laa..mood cinta la nih..bercinta dengan drama siri korean / jepunis / taiwanis dah kembali loorrr..

smalam ajer, jam 3 lebih aku tido..duk layan citer BUZZER BEAT..abang aku la ni kenaikan ngan citer tu, dah menggagau carik dalam tenet siri yang dah terlepas..

aku dah pandai la pulak nak godek tenet tuk tengok citer citer nih..hoho...yerrr..before ni memang tak pandai okehh...bukan tak pandai..hehe..malas nak godek kot!..

okehhh...kembalinya hincik suami malam ni, moga buley buatkan hati berdebar debar seperti lalunya admire hati!..hoho..penangan..penangan!!..lama wehh hincik suamik tak dak di sisi.. *_^..

sekian....



Tiada ulasan: